4 Aralık 2011 Pazar

kozadan kelebeğe


Beklemediğimiz bir anda geldi Hanzade hayatımıza. Hamile olduğumu öğrendiğimde kelebeğim sekiz haftalıkmış. Üstelik taşınma telaşını da yaşamıştık bu sekiz hafta içinde. O kadar sıkı tutunmuştu ki hayata hiç bir sorun yaşamadık. Rahat bir hamilelik geçirdim. Karnımda çok hareketliydi, doğuncaya kadar da hiç durmadı. İlk aylardaki mide bulantılarını saymazsak hayatımda hiç bir değişiklik olmadı. Sekiz ay çalıştım ve araba kullandım. Gerçi bunda Bahçeşehir gibi rahat ve sakin bir yerde oturmamın etkisi de var. Tüm hamilelik süresinde gezmekten de vazgeçmedim.
Gönlüm hep normal doğumdan yanaydı. Doktorlarda aynı fikirde olunca kırkıncı haftanın sonunda kelebeğimi normal doğum yaparak kucağıma aldım.
Dünyanın en güzel anıydı. İnşallah tekrar yaşarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder